یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 988918
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
ابوالقاسم مقیمی

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: هفته آینده فرهنگسرای مجازی شهر رونمایی خواهد شد که برنامه‌ها و خدمات مختلفی در آن ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،  ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره اهمیت برگزاری این رویدادها در شهر قم اظهار داشت: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در قم می‌تواند زمینه‌ساز بروز استعدادها و شکوفایی آن‌ها در بین نوجوانان و جوانان قمی شود.

وی ادامه داد: سازمان فضای مجازی بسیج در این زمینه پیشگام بوده و اقدامات خوبی را انجام داده است که باید تداوم یابد.

مقیمی همکاری گروه‌های استارتاپی و تولیدکنندگان دیجیتال با نهادها و سازمان را موردتوجه قرارداد و افزود: برای بهره‌برداری کامل از اپلیکیشن شهر انقلاب نیازمند همکاری و مساعدت فعالان این عرصه هستیم که از همین‌جا از شما برای همکاری دعوت می‌نمایم.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری قم فرهنگسراهای مختلفی دارد که برای برگزاری جلسات و برنامه‌ها حاضریم رایگان در اختیار گروه‌های فعال در عرصه فضای مجازی قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ابراز داشت: هفته آینده نیز فرهنگسرای مجازی شهر رونمایی خواهد شد که برنامه‌ها و خدمات مختلفی در آن ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha