دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان و دفتر عقیدتی- سیاسی مرکز آموزش شهیدوطن پور هوانیروز اصفهان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام رمضان آقاسیان مسئول عقیدتی-سیاسی مرکز آموزش خلبان شهید وطن پورهوانیروز ارتش در اصفهان با حضور در معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان پیرامون ظرفیت های هر دو نهاد و زمینه های همکاری مشترک گفتگو و تبادل نظر کرد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، با بیان اینکه حوزه علمیه اصفهان در زمینه مبلغین تخصصی ظرفیت های خوبی را برای همکاری مشترک  دارد، اظهار کرد: مبلغین امین با تخصص در زمینه کودک و نوجوان و توانایی تولید و تامین محتوا برای دانش آموزان، مبلغان طرح هجرت با امکان حضور در جمع خانواده ها به منظور تعمیق باورهای دینی از جمله زمینه های همکاری مشترک است.

وی در ادامه به تشریح گروه ها و ظرفیت های حوزه علمیه در زمینه برگزاری دوره های بصیرتی و آموزشی مرتبط با رسانه، فضای مجازی، فقه رسانه و اخلاق رسانه ای، فرق ضاله و انحرافی، گروه هادیان سیاسی متخصص در باب مباحث بصیرتی و سیاسی  چون ولایت فقیه و مسائل روز، گروه های مشاورین تخصصی خانواده پرداخت و اظهار کرد: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان برای همکاری مشترک با دفتر نمایندگی عقیدتی ،سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز اصفهان آمادگی کامل دارد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در ادامه به راه اندازی کلینیک فرق و ادیان حوزه علمیه اصفهان در زمینه پاسخگویی به شبهات اشاره کرد و این ظرفیت را قابل استفاده برای پرسنل ارتش هم دانست.

در ادامه، حجت الاسلام رمضان آقاسیان اظهار کرد: ظرفیت و قابلیت های زیادی در مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز اصفهان وجود دارد که می توان با همکاری مشترک آنها را غنی تر نمود.

 وی در توصیف اهمیت مرکز آموزش شهیدوطن پور هوانیروز اصفهان گفت: حتی از کشورهای همسایه میزبان خلبانان هستیم.

مسئول عقیدتی- سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز اصفهان افزود: ما آمادگی کامل همکاری  مشترک در زمینه تقویت بنیه های دینی و تعمیق معارف اسلامی پرسنل در یگان آموزش شهید وطن پور را داریم.

در این جلسه همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان و دفتر عقیدتی- سیاسی مرکز آموزش شهیدوطن پور هوانیروز اصفهان امضا شد.

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و عقیدتی هوانیروز اصفهان امضا شد + عکس

  

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و عقیدتی هوانیروز اصفهان امضا شد + عکس

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و عقیدتی هوانیروز اصفهان امضا شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha