پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ بزرگداشت و گرامیداشت یاد علما و بزرگان یک امر پسندیده و تاریخی است، که باید مورد توجه اعضای ستاد قرار گیرد و پاسداشت یاد علما در واقع احیای این بزرگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفتند: بزرگداشت و گرامیداشت یاد علما و بزرگان یک امر پسندیده و تاریخی است، که باید مورد توجه اعضای ستاد قرار گیرد و پاسداشت یاد علما در واقع احیای این بزرگان است.

 حضرت آیت‌الله سبحانی، از آیت‌الله مصباح یزدی به عنوان یک عالم متواضع و خاشع یاد کردند و تاکید کردند: در رابطه به پاسداشت یاد و خاطره ایشان باید به دو موضوع مهم، خدمات علمی و شاگردان متعدد تربیت یافته مکتب ایشان و همچنین سیره عملی، اخلاقی و معنوی این عالم وارسته توجه جدی شود. ایشان با بیان اینکه نیاز امروز حوزه‌های علمیه به الگوگیری اخلاقی و علمی از چنین بزرگانی است، بر اهمیت جایگاه ستاد بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در معرفی صحیح این مجاهد پارسا تأکید نمودند. 

معظم له خطاب به فرزندان این یار دیرین رهبری، گفتند: شما باید حق ایشان را نسبت به خود ادا کنید و سیره عملی و اخلاقی ایشان به صورت مکتوب نشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. همچنین مؤسسه امام خمینی(ره) که از ایشان به یادگار باقی مانده است، باید بیش از گذشته گسترش یابد.

 در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح از الطاف و ابراز همدردی آیت‌الله العظمی سبحانی در ایام ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی تشکر و قدردانی نمود و به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در ستاد بزرگداشت این عالم مجاهد پرداخت.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha