دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عضو شورای شهر شیراز محمدیان

حوزه/ عضو شورای شهر شیراز خواستار اجرای شهرک سینمایی و پروژه ساخت سریال حضرت احمد بن موسی(ع) به نام امین ولایت شد.

رضا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص تدوین برنامه رویکردهای دوره ششم شورا با عنوان «چشم انداز دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی» اظهار کرد: اگر خروجی این برنامه، کارهای اجرایی و توسعه زیرساخت‌های سطح شهر نباشد هیچ منفعتی نداشته و این شورا و شهرداری نیز در اذهان عمومی به عنوان شورا و دوره‌ای ناکارآمد خواهد ماند.

به گفته رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شیراز باید اجرای پروژه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی، حمل و نقلی و ریلی، فضای سبز و ... در دستور کار قرار گیرد، همچنین اجرای شهرک سینمایی و پروژه ساخت سریال حضرت احمد بن موسی(ع) به نام امین ولایت، ساخت مراکز محلات، خانه‌های قرآن و فرهنگسراهای کوچک در نقاط مختلف، ساخت مساجد و خانه‌های فرهنگ و ورزش چندمنظوره، تکمیل پارک ۵۰ هکتاری احمدبن موسی(ع) از جمله این موارد است.

محمدیان با تصریح اینکه انتخاب مدیران سفارشی به صلاح شهرداری و شهر شیراز نیست، گفت: قطعاً انتخاب مدیران سفارشی نه به صلاح شهرداری شیراز و نه به صلاح شهر شیراز است، باشد که نام این دوره از شورا و شهرداری نیز مانند دوره چهارم شورا و شهرداری مربوطه در اذهان مردم به عنوان تلاشگرانی برای سازندگی و پیشرفت، ماندگار بماند.

وی همچنین از استاندار فارس نیز خواست در انتخاب مدیران استان ضمن توجه به تخصص، کارآمدی، سوابق تجربی مفید و موثر و تعهد اشخاص و نه صرفاً رزومه‌های آنچنانی افراد حتماً از استعدادهای بومی استان فارس استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    1 0
    واقعا که این حضرت با این شخصیت والا نیازمند ساخت سریال برای شناخت بیشتر مردممان با احمد بن موسی (ع) است ان شاء الله که با همت مسئولین پیگیری شود و مثل سریال سلمان فارسی و حضرت معصومه (س) فرایند ساخت این سریال هم اجرایی بشه ان شاء الله