شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف فارس گفت: ۴۰ نفر از مدافعان سلامت و زیارت اولی ها از محل موقوفات فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به نیات دو موقوفه حاج قوام و حاج معدل الملک در استان فارس ۴۰ نفر از زیارت اولی ها و افراد بی بضاعت که تمکن مالی لازم برای سفر به شهر مقدس مشهد را نداشتند در قالب طرح زائران حرم رضوی به منظور زیارت بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام به شهر مشهد اعزام شدند.

وی افزود: در این دوره از اجرای طرح که برای هشتمین دوره متوالی برگزار می شود تکریم و تجلیل از کادر بهداشت و درمان به طور ویژه مورد نظر بوده و به همین منظور تعدادی از زائران را مدافعان سلامت تشکیل می دهند.

حجت الاسلام  موسوی هدف از اجرای این طرح را اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در زمینه کمک به زوار امام رضا(ع) وترویج فرهنگ زیارت دانست و ابراز کرد: این افراد تا تاریخ ۲۰ آبان ماه در شهر مقدس مشهد خواهند بود و پس از آن به شهر شیراز مراجعت می کنند.

مدیرکل اوقاف فارس، وقف را یکی از سازوکارهای موثر برای رفع مشکلات مردم در جامعه عنوان کرد و افزود: نیات خیرخواهانه و عام المنفعه واقفان با گذشت سال ها از زمان تنظیم وقفنامه همچنان ادامه دارد و برکات فراوانی برای مردم در هر عصر و زمانی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha