دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار امام جمعه پردیسان با دکتر امیرآبادی نماینده قم

حوزه/ تلاش دولت و همه مسئولین حل مشکلات کشور است و ظرفیت کشور در مسائل مختلف حضور جوانان و اقتصادی بسیار خوب است و این مسئله ما را امیدوار به آینده خوب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر آبادی فراهانی،‌ امروز در مراسم تودیع و معارفه  استاندار قم، گفت: از زحمات سه ساله بهرام سرمست، استاندار سابق قم تقدیر کرد و گفت: آقای سرمست با وجود همه مشکلات برای رشد قم تلاش های زیادی کرده و در عین حال همکاری خوبی با مسئولین قم و نمایندگان قم داشته است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از سردار شاهچراغی، استاندار جدید هم در بحث ویروس کرونا و  حضور چشم گیر سپاه و بسیج تشکر کرد و در این رابطه مدیریت بسیار خوبی هم از سوی ایشان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: سپاه در امر سازندگی و ... حضور بسیار موفقی داشت و از طرفی هم تجربه چند ساله سردار در مسائل دیگر موجب شد وزیر ایشان را به عنوان استاندار قم در دولت یازدهم معرفی کنند.

امیر آبادی گفت: ما هم در استان قم دو گزینه سردار کاظمی و سردار شاهچراغی را برای قم پیشنهاد داده ایم و به دلیل حضور سردار کاظمی در مسئولیت دیگر، نهایتا سردار شاهچراغی به عنوان استاندار انتخاب شد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش دولت و همه مسئولین حل مشکلات کشور است و ظرفیت کشور در مسائل مختلف حضور جوانان و اقتصادی بسیار خوب است و این مسئله ما را امیدوار به آینده خوب می کند و در این رابطه اراده و هماهنگی خوب ایجاد شده و حضور آقای شاهچراغی در قم این هماهنگی را بیشتر هم کرده و نمایندگان قم ازوی حمایت همه جانبه خواهند کرد.

وی بیان داشت: قطعا با تلاش همه مسئولین روزهای خوبی برای قم پیش بینی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha