جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از موسسه اعلام الهدی و بازدید از پروژه های تکمیلی و در حال ساخت

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر این که بحرین همواره مرکز و منبع پرورش علمای درجه یک بوده است، خاطرنشان کرد: مراکز دینی و حوزوی باید ورود جدی تری نسبت به تربیت فقها و فیلسوفان تراز بین المللی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی امروز در حاشیه بازدید از موسسه اعلام الهدی الاسلامیه، در نشستی رئیس این موسسه با ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های ارزشمند این موسسه گفت: به اذن الهی، همه عالم به اراده انسان بسته است و اگر اراده و فکر ما قوی باشد، می توان بسیاری از کارهای بزرگ را رقم زد.


مدیر حوزه های علمیه، در ادامه بر تاثیر تفکر اهل بیت(علیهم السلام) و انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه های حوزوی باید ضمن توجه به سطوح عالیه بر تربیت فقیه و فیلسوف بیش از پیش توجه داشته باشند.


وی با تاکید بر این که بحرین همواره مرکز و منبع پرورش علمای درجه یک بوده است، خاطرنشان کرد: مراکز دینی و حوزوی باید ورود جدی تری نسبت به تربیت فقها و فیلسوفان تراز بین المللی داشته باشند.


آیت الله اعرافی در بخش دیگری از این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت های علمی طلاب بحرینی، تولیدات علمی موسسه اعلام الهدی الاسلامیه را مایه مباهات دانست و خاطرنشان‌کرد: مجلات علمی و مقالاتی طلاب بحرینی که در نشریات پژوهشی منعکس می‌گردد، پربار و افتخارآمیز است.


حجت الاسلام والمسلمین عبد الله دقاق رئیس موسسه اعلام الهدی الاسلامیه نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های موسسه و محصولات علمی و پژوهشی آن ارائه کرد.

انتهای پیام 313/1

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    معمولا اسم موسس موسسه و یا دوطرف دیدار اسمشون اول گذاشته میشه نه اینکه منتظر بمونیم ببینیم اسم موسسش کیه