یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید زحمات اساتید که در ایام کرونا کار آموزش طلاب در فضای مجازی را دنبال کردند، فراموش شود و هر چند بسترهای آموزش در فضای مجازی بصورت کامل فراهم نبود، اساتید نهایت تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی سه شنبه شب در جلسه ای با اساتید و معاونین مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: در ترم های تحصیلی گذشته مدارس علمیه به علت شیوع ویروس منحوس کرونا در مباحث آموزشی و تهذیبی عقب ماندگی هایی ایجاد شد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تدریس در فضای مجازی هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای آموزش حضوری باشد و از سوی دیگر به علل مختلف بسیاری از طلاب از دسترسی به اینترنت و فضای مجازی محروم بودند که این عوامل به مرور باعث دوری طلاب از کلاس های درس شد.

 استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: نباید زحمات اساتید که در ایام کرونا کار آموزش طلاب در فضای مجازی را دنبال کردند، فراموش شود و هرچند بسترهای آموزش در فضای مجازی بصورت کامل فراهم نبود، اساتید نهایت تلاش خود را انجام دادند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه خسارت های دوری طلاب از مدارس علمیه تنها به مباحث آموزشی خلاصه نمی شود، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های ما در مدارس علمیه، فاصله گرفتن طلاب از مباحث مهمی همانند امور تهذیبی و اخلاقی در ایام کرونا بود، لذا با وجود تنگناهای بسیار همواره تلاش  این بود که طلبه ها در این موضوع با وقفه و تعطیلی روبرو نشوند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: امیدواریم خسارت های به بار آمده در مباحث آموزشی و تهذیبی با تلاش جهادی اساتید جبران شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha