چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
मलऊन

حوزه/ مجمع علما و خطبا حیدرآباد هند خواستار ممنوعیت چاپ و فروش کتاب وسیم رضوی شد که در آن به ساحت مقدس پیامبر اکرم توهین شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» وسیم رضوی رئیس سابق هیئت اوقاف شیعیان اوترا پرادش بار دیگر فتنه جدیدی ایجاد کرده و مرتکب توهینی شده است. این بار او با نوشتن کتابی به نام محمد جنجال جدیدی به پا کرده است. وسیم رضوی پس از بازدید از معبد ماهاکالی در داسنا غازی آباد هند، کتاب خود «محمد» را از طریق ماهانت یاتی ناراسیمهان ساراسواتی شخصیت ضد اسلامی سرسخت به نمایش در آورد.

در همین حال از طرف نهادها و اشخاص مختلف تقاضای توقیف کتاب کفرآمیز و جنجالی وسیم رضوی می شود. همچنین چند تن از رهبران دینی خواستار اقدام قانونی فوری علیه رضوی شده اند. به همین مناسبت، مجمع علما و خطبا حیدرآباد هند بیانیه اعتراضی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم اللّٰه الرحمن الرحیم

«وَمَنْ یَرْتَدِدْ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَیَمُتْ وَهُوَ کَافِرٌ فَأُولَٰئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ ۖ وَأُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ»

این اولین بار نیست که وسیم ملعون به مقدسات اسلام توهین کرده است. قبل از این نیز بارها به دستور دشمنان اسلام به قرآن کریم و دیگر قوانین اسلام توهین کرده است و مسلمانان هر بار با اتحاد علیه او موضع‌گیری کردند و علیه او شکایت کردند، اما هیچ اقدامی صورت نمی‌گرفت که موجب آزردگی مسلمانان نشود. اکنون این اقدامات موهنانه به ذات اقدس پیامبر اکرم رسیده است در حالی که خود وسیم شاهد است تا کنون هر کسی که به معلم اخلاق، انسان کامل، رسول خدا اهانت کرده است، رسوا، ذلیل و خوار شده است اما وسیم رضوی که در منجلاب فجور خود گرفتار شده است، فکر می کند تا زمانی که به اسلام و مقدساتش توهین کند، خود را نجات داده است.

هر کس از او حمایت می کند، خواه در دولت باشد یا به ظاهر دیندار، همه با او رسوا خواهند شد. حاکمان به یاد داشته باشند که تاریخ بشریت شاهد بر آن است که حتی حاکمان غیر مسلمانی که عدالت را پیش گرفتند ماندگار شدند اما سرنوشت ستمگران جز ذلت و رسوایی نبوده است.

سکوت مسلمانان را نباید آزمایش کرد. مسلمانان ساکت نیستند. آنان به خوبی می دانند که چه توطئه هایی از سوی افراد مرتبط با ظالمان انجام می شود و جهان بشریت به ویژه جهان اسلام پاسخ توطئه ای که در پوشش وسیم رضوی انجام می شود را خواهد داد.

حیف نیست که حاکمان و صاحبان قدرت غیرمسلمان هستند بلکه حیف است که چرا عادل نیستند. عدالت نه تنها در حق مسلمانان اجرا نمی شود، بلکه امروز به دلیل تصمیمات ظالمانه در کشور، همه مردم در آشوب هستند و در آینده نزدیک هر هندی در برابر تصمیمات ظالمانه اقدام خواهد کرد.

مردم در سراسر کشور نسبت به اقدام وسیم رضوی بیداری نشان داده اند، مجمع علما و خطبا حیدرآباد هند درکنار مردم اقدام ناشایست وسیم رضوی را به شدت محکوم می کند و خواستار ممنوعیت انتشار، خرید و فروش کتاب او هست که در آن به ساحت مقدس پیامبر اکرم توهین کرده است.

مجمع علما و خطبا حیدرآباد هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha