چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین به وضعیت مدرسه علمیه شهرستان امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج پرداخت و گفت: در حال حاضر مدرسه علمیه این شهر از نظر زیرساختی، شرایط مطلوب برای پذیرش طلاب را ندارد و انتظار می رود مسئولان شهر با همکاری و همیاری مردم و خیران برای تاسیس یک مدرسه علمیه استاندارد با شرایط وکیفیت خوبی اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه اسبق  این شهر مرحوم حجت الاسلام سید ضیاء الدین  هاشمی گفت: مرحوم هاشمی در مسئولیت‌ها و عرصه‌های گوناگونِ خدمت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن، حضوری موثری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این عالم جلیل القدر، فردی انقلابی و ثابت قدم و از ارادتمندان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به شمار می رفت و تا پایان عمر وفادارانه در کنار انقلاب باقی ماند و آز آرمان های به حق آن دفاع کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مرحوم هاشمی همیشه در کنار مردم به خصوص طلاب جوان و فاضل و همراه حوزه علمیه قزوین بود.

وی به وضعیت مدرسه علمیه شهرستان امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر مدرسه علمیه این شهر از نظر زیرساختی شرایط مطلوب برای پذیرش طلاب را ندارد و انتظار می رود مسئولان شهر با همکاری و همیاری مردم و خیران برای تاسیس یک مدرسه علمیه استاندارد با شرایط وکیفیت خوبی اقدام کنند

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهرستان آوج از ظرفیت های فراوانی برخوردار است، به خصوص حضور علمای گذشته که نشان می دهد مردم منطقه می توانند در داشتن مدرسه علمیه ای با زیرساخت های کامل پیشگام باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به بازدیدهای هفتگی امام جمعه قزوین از مدارس علمیه استان اشاره و بیان کرد: حرکت خوب معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین در برگزاری این نوع برنامه ها و حضور رئیس شورای حوزه علمیه استان در بین طلاب و اساتید مدارس باعث دلگرمی و جای تقدیر دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج، بیان کرد: در مدت دوسال که حجت الاسلام شعبانلی به عنوان مدیر این مدرسه به طلاب و اساتید خدمت می کند با قوت و قدرت بیشتری در جهت ارتقاء سطح علمی، آموزشی و تهذیبی طلاب تلاش فراوان داشته اند که جای  قدردانی  است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین با حضور در منزل امام جمعه و موسس فقید حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج، ضمن دیدار با خانواده آن مرحوم، از تلاشها ی ماندگار مرحوم حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از جمع آوری خاطرات و دست نوشته ها ی امام جمعه فقید شهرستان آوج با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین خبر داد.

زیرساخت های مدرسه علمیه آوج مناسب نیست

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha