جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 989618
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
سید حسین مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از تجلیل و تکریم جمعی از ایثارگران حوزه علمیه به همراه فرزندان ممتازشان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: در آستانه ۲۵ آبان، روز ایثارو شهادت، ویژه برنامه ای به صورت نمادین مبنی بر تجلیل از جمعی محدود از ایثارگران حوزه علمیه اصفهان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: این مراسم به دلیل شرایط کرونا، با محدودیت حضور همراه است و لذا جمعی محدود از ایثارگران حوزه علمیه اصفهان(۲۰نفر) به همراه خانواده هایشان دعوت شده اند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: این مراسم اقدامی اندک به نشانه  تعظیم و تکریم حوزه علمیه اصفهان نسبت به ایثارگران دفاع مقدس است چرا که وظیفه دینی و ملی ما اقتضاء میکند چنین برنامه ای تدارک ببینیم.

وی افزود: روحانیون ایثارگر حوزه علمیه اصفهان درحقیقت نمادهای علمی و عملی تبلیغ هستند، چون این افراد نشان دادند طلاب حوزه علمیه هم در عرصه تحصیل علم تلاش داشته اند و هم در زمینه تبلیغ عملی که دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی است، پیشگام بوده اند.

مومنی با اذعان به اینکه تعداد طلاب و روحانیون شهید در دفاع مقدس از دیگر اقشار جامعه بیشتر است، گفت: تعداد بالای شهدا و ایثارگر حوزه علمیه اصفهان اثبات کننده این ادعا است.

وی یادآور شد: این مراسم تجلیل روز یکشنبه مورخ ۲۳ آبان در جوار حرم زینب بنت موسی بن جعفر در اصفهان برگزار خواهد شد، همچنین به همراه تجلیل از ایثاگران، فرزندان این ایثارگران که دارای معدل ممتاز باشند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha