پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دفاع مقدس خودباوری و روی پای خود ایستادن را به ما آموخت و امروز هر غلطی از آمریکا سربزند  پاسخ آن را خواهیم داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین» سردار رستمعلی رفیعی آتانی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: زمانی که آمریکا با نهایت تکنولوژی خواست تا در آسمان کشور پرواز کند تا به دنیا مخابره کند که ملت ایران در خواب است، ما با کف تکنولوژی خود یعنی در اولین گلوله پاسخ آن را دادیم.

وی بااشاره به اینکه جوانان باید این آمریکا را بشناسند، عنوان کرد: کودتای نوژه آمریکا توسط یک مادر شهید در کشور منحل شد و ما مدیون این اقدامات از شهدا و خانواده شهدا هستیم.

سردار آتانی با بیان اینکه امروز مسئولیت ما نسبت به خون شهدای دفاع مقدس سنگین‌تر از پیش شده است  عنوان کرد: برای پاسداری تمام‌ عیار از ارزش‌ها ی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دوباره به پایگاه‌های مقاومت بسیج برگردیم چرا که پایگاه‌های بسیج ستون استوار انقلاب، نظام و سپاه پاسداران است.

 فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز در حوادث کشور و گره‌گشایی از مشکلات باید از زمان به عنوان مولفه اصلی یاد کنیم ،چراکه ما در یک جنگ تمام عیار هستیم و فرصت غفلت نداریم.

 فرمانده سپاه استان قزونی با اشاره به حادثه ناکامی آمریکا در دزدی نفتکش اظهار کرد: در این واقعه که اقتدار نیروی دریایی سپاه به نمایش گذاشته شد، ملت ایران را در اوج قرار داد و این درحالی است که در گذشته آمریکا و انگلیس‌ در آب‌های خلیج فارس جولان می‌دادند و ما اجازه تصمیم‌گیری نداشتیم.

 وی اظهار کرد: ما امروز درباره خلیج فارسی سخن می‌گوییم که مالکیت آن را داریم و آمریکا برای ما در تراز یک دزد دریایی، کوچک شده است و نیروهای مقتدر سپاه، دست سارق را قطع کردند

وی ادامه داد: امروز توانستیم به کشوری آباد و امن دست یابیم و این موقعیت را جوانان ایران به وجود آوردند، لذا دشمن باید بداند که دوران زورآزمایی با ایران و دوران بزن‌دررو تمام شده است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: جنگ به ما خودباوری و روی پای خود ایستادن آموخت و امروز هرغلطی از آمریکا سربزند ما بااستفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود پاسخ ان را خواهیم داد.

هر غلطی از آمریکا سر بزند پاسخ آن را خواهیم داد

انتهای پیام /

هر غلطی از آمریکا سر بزند پاسخ آن را خواهیم داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha