شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاری نشست عفاف و حجاب و تبلیغ مدرسه علمّیه الزهرا(س) دزفول

حوزه/ نشست عفاف و حجاب و تبلیغ، با حضور جمعی از فرهیختگان حوزوی در محل مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) این شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، نشست عفاف و حجاب و تبلیغ مدرسه علمّیه الزهرا(س) دزفول با حضور خانم لیه زاده، مدیر سطح دو، خانم موجودی، مدیر سطح ۳، معاون فرهنگی سطح دو و سطح سه، مبلغین و دانش‌آموختگان سطح دو و سطح سه در مدرسه علمیّه الزهرا(س) دزفول برگزار گردید.

این نشست با زیارت مزار شهید گمنام مدرسه علمیّه الزهرا(س) دزفول، قرائت فاتحه، دعای فرج و توسل به ائمه اطهار(ع) آغاز گردید و سپس خانم موجودی پیرامون اهمیت عفاف و حجاب در جامعه، شیوه صحیح تبلیغ و امربه‌معروف و نهی از منکر را تشریح کرد.

وی در ادامه، به بیان فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: طبق فرموده رهبر انقلاب، عامل اقتدار ما که مسئله عفاف و حجاب است، مورد هدف قرار گرفته؛ بنابراین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی باید در قالب برنامه‌های پرمحتوا و تأثیرگذار باشد و افراد متعهد و متخصص پای‌کار بیایند.

خانم موجودی ادامه داد: این نوع برنامه‌ها زمان‌بر و پرهزینه هستند که متأسفانه تا کنون کمتر بودجه‌ای به آن‌ها تعلق گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه‌های کوتاه‌مدت همچون امربه‌معروف و نهی از منکر که در قالب تذکرلسانی وظیفه همگانی است، نباید قربانی برنامه بلندمدت فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌های فرهنگی شود.

وی با بیان اینکه آغاز تبلیغ باید از مسجد محل و جذب و سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت مسائل دینی باشد، گفت: از طلاب و مبلغین می‌خواهم راهکارهای مدنظر جهت بهبود اوضاع جامعه کنونی را بررسی و ارائه دهند.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، چند تن از طلاب دغدغه مند به ارائه طرح‌ها و تجربیات خود پرداخته و از سایر طلاب هم درخواست شد که طرح‌های خلاقانه خود پیرامون ترویج عفاف و حجاب در جامعه و مبارزه با بی‌حجابی و بدحجابی را مطرح نمایند تا پس از بررسی کادر فرهنگی مدرسه زیرساخت‌های لازم فراهم گردد.

برگزاری نشست عفاف و حجاب و تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha