سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
متون درسی حوزه های علمیه خواهران باید در راستای ایجاد مهارت برای طلاب خواهر باشد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: متون درسی حوزه های علمیه خواهران باید در راستای ایجاد مهارت برای طلاب خواهر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی در نشست مشترک معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور و هیئت همراه با معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران همدان که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: متون درسی حوزه های علمیه خواهران باید در راستای ایجاد مهارت برای طلاب خواهر باشد.

وی ادامه داد: تغییر و تحولات مکرر در متون درسی باید منجر به افزایش کیفیت محتوای درسی و نیز مهارتی شدن دروس برود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: از اقدامات تحسین برانگیز معاونت آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان، انتشار عمومی فراخوان جذب استاد از بین دانش آموختگان بود که موجب دلگرمی و تشویق طلاب شد.

وی ادامه داد: محتوای دروس اقتضائی که در حوزه علمیه خواهران پایه ریزی شد، باید بر اساس نیازهای بومی هر استان باشد تا بتواند راهکارهای لازم جهت ارتقای فرهنگی و محلی را در اختیار طلاب و خانواده های ایشان قرار دهد.

خانم امیدی با اشاره به لزوم استعدادسنجی طلاب خواهر، گفت: یکی از مواردی که در ابتدای ورود طلاب به حوزه ضروری است، استعدادسنجی طلاب است تا بر اساس آن بتوان برنامه های لازم را انجام داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاه قلی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    نکات خوب و ارزنده آموزشی بیان گردیده شده است