دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار اشتری

حوزه/ سردار اشتری، خواستار تشدید سخت‌گیری‌ها نسبت به سارقان به عنف در دستگاه‌های قضائی شد و بیان کرد: رأفت و مهربانی با مردم سرلوحه کار ناجا است و خودروها و موتورسیکلت نباید به‌راحتی راهی پارکینگ شود اما در مورد اراذل و اوباش باید با شدت و بدون رأفت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، صبح امروز در جریان سفر به خوزستان و حضور در شهرستان آبادان، بر نقش مؤثر عشایر منطقه در ایجاد نظم و امنیت جامعه، تأکید کرد و اظهارداشت: باید سخت‌گیری‌های بیشتری نسبت به سارقان به عنف در دستگاه‌های قضائی شود تا فرصت ارتکاب جرم در جامعه را نداشته باشند.

وی تأکید کرد: رأفت و مهربانی با مردم سرلوحه کار ناجا است و خودروها و موتورسیکلت نباید به‌راحتی راهی پارکینگ شود اما در مورد اراذل و اوباش باید با شدت و بدون رأفت برخورد شود.

سردار اشتری همچنین در جلسه بازرسی و نظارت ستادی از فرماندهان انتظامی استان خوزستان که در آبادان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی امنیت کشور است.

وی افزود: خدمات به مردم باید ارتقا یابد، خدمت‌رسانی مطلوب و صادقانه امروز در مرزبانی دیده می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت کلانتری‌ها در خدمت‌رسانی به مردم، از فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و سراسر کشور خواست در خدمات صادقانه به مردم کوشاتر باشند.

لازم به ذکر است، سردار اشتری باهدف بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزبانی در جنوب غرب خوزستان صبح امروز وارد آبادان و خرمشهر شد که دیدار با خانواده شهید نیروی انتظامی سرگرد مهدی آزمون، نشست با مرزبانان و بازدید از مناطق مرزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از جمله برنامه‌های سفر فرمانده ناجا به جنوب غرب خوزستان می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha