چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رسیدگی طلاب خواهر به خانه و خانواده، در کنار تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است

حوزه/معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران در مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان گفت: دغدغه اصلی در برنامه ریزی های فرهنگی و آموزشی حوزه های خواهران خانه و خانواده است، بنابراین برای رسیدن به این امر باید در ساعات حضور طلاب خواهر در مدرسه و برنامه های درسی باید بازبینی خاصی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در بازدید از مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان، گفت: رسیدگی طلاب خواهر به خانه و خانواده، در کنار تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: دغدغه ی اصلی در برنامه ریزی های فرهنگی و آموزشی حوزه های علمیه خواهران خانه و خانواده است، بنابراین برای رسیدن به این امر باید در ساعات حضور طلاب خواهر در مدرسه و برنامه های درسی باید بازبینی خاصی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: باید دروس بصورت حضوری و مجازی برگزار شود تا خواهران طلبه، فرصت بیشتری را در خانواده داشته باشند، البته آنچه مهم است، این که طلاب با اساتید اخلاق حوزه خواهران ارتباط داشته باشند.

حجت الاسلام تهرانی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت خواهران طلبه، اظهار کرد: شما، مادران و دختران این سرزمین هستید که با تربیت یک نسل میتوانید آینده روشن جامعه را رقم بزنید.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان از طلاب و اساتید درخواست کرد نظرات و پیشنهادات خود را  با معاونت آموزش در میان بگذارند تا با ارائه راهکاری های مناسب موجب بالا بردن سطح آموزشی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الف.کریمی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    خانم های طلبه علاوه بر شان طلبگی وظیفه مهم تر مادری و شوهر داری و خانه داری هم بر دوششان است. لطفا حجم درس ها را خیلی کمتر و بر کیفیت بیفزایید. نیازی نیست به خانم های طلبه ماهی بدهید بلکه به آنها ماهیگیری یاد بدهید.