شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معارفه سردار موحد

حوزه/ آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه شیطان به دنبال شکست دادن فردی است که در جهاد اصغر به پیروزی رسیده است، گفت: دستاوردهای امروز خود را مدیون دفاع مقدس هستیم و باید پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس را با جدیت دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم تکریم سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سابق و معارفه سردار محمدرضا موحد فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم پیش از ظهر امروز در حسینیه ستاد سپاه قم برگزار شد، طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه زیارت یک امر تشریفاتی نیست بلکه درس و آموزش است، اظهار کرد: وقتی به زیارتی مشرف می‌شویم نباید فقط به دنبال حاجت خود باشیم بلکه باید به دنبال درس‌آموزی و کسب تکلیف باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد اکبر مسئولیت‌ها و پست‌های امروز است، عنوان کرد: کسی که توانست در دوران دفاع مقدس به وظیفه دینی خود عمل کند اکنون باید به جهاد بزرگ ورود کند و در ذیل مسئولیت‌ها به دنبال خدمت به مردم و تحقق اهداف دین باشد.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه شیطان به دنبال شکست دادن فردی است که در جهاد اصغر به پیروزی رسیده است، گفت: دستاوردهای امروز خود را مدیون دفاع مقدس هستیم و باید پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس را با جدیت دنبال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha