پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
روستاها

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی مولفه و عاملی مهم در ارتقای رشد معنوی جامعه محسوب می شود، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی، راهکاری مهم در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، طیبه رستمی، امروز در نشست سرمربیان حلقات صالحین پایگاه های بسیج روستایی شهرستان سلسله، با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغه باید مبلغ و مروج سبک زندگی اسلامی باشند، گفت: ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی موجب استحکام بنیان خانواده و آموزه های اخلاقی قرآنی در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی مولفه و عاملی مهم در ارتقا رشد معنوی جامعه محسوب می شود، بیان کرد: گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی، راهکاری مهم در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله ازدواج های ناسالم، تجمل گرایی، اعتیاد و طلاق خواهد شد، تصریح کرد: بی شک سبک زندگی اسلامی ضامن پیشگیری از آسیب های اجتماعی تهدید کننده نهاد مقدس خانواده خواهد بود.

رستمی در پایان بر همت جهادی مبلغان و بسیجیان برای گسترش سبک زندگی اسلامی بویژه در بین جوانان تاکید کرد و گفت: باید با همت جهادی و انقلابی در راستای ارتقای دانش دینی و فرهنگی جوانان قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha