شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقدیر از خانواده شهدا

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان به همراه مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه همدان با حضور در منازل شهیدان حسین و امیر شکرائیان و شهیدان تقوی طلب، از مجاهدت ها و صبر خانواده شهدا تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان به همراه مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه همدان با حضور در منازل خانواده شهیدان حسین و امیر شکرائیان و شهیدان تقوی طلب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از مجاهدت ها و صبر خانواده شهدا تقدیر کردند.

حجت الاسلام ملیحی در این دیدارها با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا و ارزش هایی که آنها در راه آن خون پاک خود را نثار کردند فراموش شود، اظهار داشت: امروز لازم است تا نسل جوان ما که دوران جنگ را ندیده اند با رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان این مرز و بوم آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند، گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب از بالاترین و با ارزش ترین داشته خود که همان جانشان بود گذشتند تا امروز شاهد برقراری امنیت در کشور و ماندگاری اسلام در کشور و حهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از خانواده ها چندین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، یادآور شد: زمانی که نام شهید را می آوریم باید از صبوری و تحمل خانواده های شهدا و سختی هایی که آنها تحمل می کنند نیز یاد کرد و امروز وظیفه ما است که قدردان خانواده های شهدا باشیم.

تقدیر معاون حوزه علمیه و مسئول ستاد نماز جمعه همدان از خانواده های شهدا

حجت الاسلام عباس اسکندری، مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان نیز با بیان اینکه ستاد نماز جمعه هر هفته برنامه مشخصی برای معرفی شهدای همدان در دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: در کنار معرفی شهدای عزیز در نماز جمعه که با استقبال خوب مردم دارالمومنین همدان مواجه شده است، در غرفه که مزین به نام شهداست نیز زندگی نامه و خاطرات شهدا جمع آوری شده تا نمازگزاران روز جمعه با شهدای استان بیش از پیش آشنا شوند.

تقدیر معاون حوزه علمیه و مسئول ستاد نماز جمعه همدان از خانواده های شهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha