جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: نقشه‌های دشمنان در منطقه با حضور به ‌موقع و با اقتدار سپاهیان اسلام با شکست مواجه شده ‌و هجمه‌هایی هم که توسط دشمنان به سپاه می‌شود به دلیل اقتدار و عزتمندی سپاه است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در نشستی با مدیران و مسئولین تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: با حضور مقتدرانه سپاه، فتنه آمریکایی در منطقه با شکست مواجه شد و اکنون می‌بینید نیروهای آمریکایی از عراق و سوریه خارج می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: علت این پیروزی‌ها وجود نیروی انسانی مؤمن، انقلابی و پای‌کار است که هر جا نیاز باشد با صلابت و اقتدار حاضر می‌شوند و تلاشی جهادی دارند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور نیروهای انقلابی درصحنه تأکید دارند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: موضوع مردم‌داری و مردم یاری از دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است که یکی از وظایف مهم همه ما خدمت به مردم است و باید در این بحث هم وارد شویم

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: سپاه پاسداران نماد خودباوری و اقتدار است.  این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی نشان داده و توانسته در کنار دیگر نیروهای مسلح، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

 وی ادامه داد:  حضور تاثیرگذار و خطیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده ملت ایران در مقیاس‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی و همچنین در سازندگی، پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم، قابل قدردانی است.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: مردم ایران همواره قدردان تلاش های مجاهدانه و ایثارگری های سپاه در عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: نقشه‌های دشمنان در منطقه با حضور به ‌موقع و با اقتدار سپاهیان اسلام با شکست مواجه شده ‌و هجمه‌هایی هم که توسط دشمنان به سپاه می‌شود به دلیل اقتدار و عزتمندی سپاه است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha