دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از انقلاب و کشور و خدمت به ملت شریف ایران محدودیتی در خود نمی‌بیند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز  در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین گفت: سراسر عمر این مجموعه انقلابی صرف خدمت به مردم شریف ایران اسلامی شده و امروز سپاه در اوج اقتدار و عزت این مسیر را با افتخار ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم را مدال و نشانی بزرگ برای این مجموعه است و لبخند رضایت ملت ایران از نتیجه حضور سپاه در عرصه‌های مختلف بهترین پاداش برای پاسداران است.

وی ادامه داد: سپاهیان سلحشور، از اوایل انقلاب و سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن به عنوان بازویی قدرتمند و صبور در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و جهادی، هم گام با دیگر نهادهای انقلابی  حضوری جانانه داشته و الحمدلله امروز نیز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی، جهادی و امداد رسانی، حضوری مؤثر و تحسین برانگیز دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک مجموعه خادم همواره در تلاش بوده تا کیان ایران اسلامی در همه صحنه‌ها از نظامی گرفته تا فرهنگی و اقتصادی با صلابت حفظ شود و در این مسیر نیز خستگی وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز نیز در عرصه خدمت به مردم و مقابله با ویروس منحوس کرونا سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت و مردم می بیند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: بدون شک در این مسیر نیز ملت ایران با همیاری، برادری و صبر مشکلات را پشت سرخواهند گذاشت و این همان نقطه‌ای است که عصبانیت دشمن را به دنبال دارد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز همه پاسداران انقلاب اسلامی بر ادامه مسیر با قدرتی بیشتر تأکید دارند و مطمئنا این مسیر استمرار خواهد داشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست و خدمت به ملت شریف ایران محدودیتی در خود نمی‌بیند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha