دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب حوزه علمیه اوج قزوین

حوزه / در مراسمی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت امام جمعه و موسس فقید حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج، نام و خاطره این عالم جلیل القدر گرامی داشته شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در مراسم اولین سالگرد امام جمعه فقید آوج مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین هاشمی که در مدرسه علمیه امیرالمومنینی(ع) این شهر برگزار شد، گفت: مرحوم حجت الاسلام هاشمی همیشه دغدغه حوزه علمیه و طلاب را داشت.

وی خاطرنشان کرد: تواضع، مردمداری، ولایی بودن مرحوم حجت الاسلام هاشمی او را برای همیشه در اذهان مردم متدین و ولایتمدار آوج ماندگار کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج تصریح کرد: حجت الاسلام  هاشمی که سالها در منصب امامت جمعه این شهر را به عهده داشت، همواره شجاعانه، خالصانه و دلسوزانه در خصوص مسائل و مشکلات کشور به ویژه شهرستان  آوج با صراحت لهجه به بیان آنها می‌پرداخت.

وی ادامه داد: امام جمعه  فقید آوج به تمام معنا پیرو ولایت فقیه بود. در مراسم تشییع این عالم انقلابی، از همه نقاط کشور و حتی شهرهای مختلفی که ایشان زمانی در آنجا مشغول ترویج و تبلیغ معارف اسلامی بود، حضور داشتند.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد:  مرحوم حجت الاسلام هاشمی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بسیار شجاع بود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: مرحوم حجت الاسلام هاشمی مبلغ مخلص دین بود.

اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج با حضور در آرامگاه  ابدی مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی یاد و خاطره این استاد را گرامی  داشتند.

 انتهای پیام /

اولین سالگرد عروج موسس فقید حوزه علمیه آوج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha