یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به حضور فعالانه نیروهای سپاه و بسیج در بحث مبارزه با کرونا، اظهار کرد: خدمت به ملت قدرشناس ایران اسلامی عبادت محسوب می شود، بنابراین در این مسیر معنوی خستگی، معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، امروز با حضور فرماندهان نظامی، مسئولان و... برگزار گردید.

در این مراسم، سردار سیدصادق حسینی در سخنانی عنوان کرد: عملیات پیروزمندانه نیروهای جان برکف سپاه در جلوگیری از دزده شدن نفتکش ایرانی توسط آمریکایی ها نشان از اقتدار این نظام و ملت دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به حضور سپاه در جامعه، گفت: انتظار داریم که عملکرد مدیران براساس روحیه انقلابی و اسلامی صورت گیرد و هرکاری با هدف خدمت به خلق و انقلاب باشد.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: جریان های معاند و ضدانقلاب همواره هر اتفاقی که در کشور روی می دهد را به سپاه نسبت می دهند که این حرکتی مذبوحانه برای خدشه دار کردن این نهاد است.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج به عنوان اصلی ترین پل بین مردم و نظام محسوب می شوند و از ابتدای انقلاب شاهد این ارتباط دوسویه بوده و هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به حضور فعالانه نیروهای سپاه و بسیج در بحث مبارزه با کرونا، اظهار کرد:خدمت به ملت قدرشناس ایران اسلامی عبادت محسوب می شود، بنابراین در این مسیر معنوی خستگی معنایی ندارد.

در ادامه این مراسم، سرهنگ حسن عسکری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: جای دارد از خدمات ۳۰ ساله سرهنگ حسین خزایی، جانشین فرمانده این ناحیه تقدیر داشته باشیم و برای فرمانده جدید این ناحیه آرزوی توفیق در خدمتگزاری داشته باشیم.

سرهنگ عسکری با اشاره به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران، اظهار داشت: دشمنان علنا به قدرت نظامی این انقلاب معترف هستند و این امر برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.

در پایان این مراسم از خدمات سه دهه سرهنگ حسین خزایی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ رحمان دارایی بعنوان جانشین جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج معرفی گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha