پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر | مراسم تکریم معارفه امام جمعه گل تپه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امام جمعه باید مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند، گفت: تریبون نماز جمعه متعلق به مردم است و مطالبات شما از این طریق باید بیان شود و به گوش مسئولان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه گل تپه، با تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام موسوی امام جمعه سابق اظهار داشت: حجت الاسلام راثی امروز در حالی به منطقه آمدند که فرزند خود را نیز برای کار تبلیغاتی در این منطقه همراه خود آورده اند و این قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تدین مردم منطقه کبودراهنگ و گل تپه مثال زدنی است، مطرح کرد: ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری در این منطقه وجود دارد که امیدواریم با همراهی‌های مردم و مسئولان شاهد رشد و ارتقای این مسائل باشیم.

امام جمعه همدان افزود: متاسفانه در حوزه اقتصادی با وجود آنکه غار علیصدر در اینجا قرار دارد، ضعف‌هایی در منطقه کبودراهنگ وجود دارد و در دیدارهایی که با مسئولان داشته ایم بارها بر لزوم توجه ویژه به آن تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه روستاها و مناطق اطراف باید از نظر تبلیغی و فرهنگی تقویت شود، گفت: برخی مشکلات اجتماعی در روستاها در حال افزایش است در حالی که با تدینی که از روستاییان سراغ داریم نباید شاهد این مسائل باشیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه خدمات و فعالیت ‌های حجت الاسلام موسوی باید با قدرت و قوت بیشتری با همراهی روحانیت و مردم ادامه پیدا کند، مطرح کرد: امام جمعه‌ای در کار خود موفق خواهد بود که در کنار مردم حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) این جایگاه را قرار داد تا مشکلات مردم از طریق آن فریاد زده شود، عنوان کرد: حجت الاسلام راثی در کنار خواندن خطبه حتما در کنار شما، غم و شادی مردم و در کوچه و بازار همراه مردم است و شنونده حرف ها و درد و دل های اهالی گل تپه است.

رئیس شورای حوزه استان با اشاره به اینکه امام جمعه باید مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند، اظهار داشت: تریبون مقدس نماز جمعه متعلق به مردم است و مطالبات شما از این طریق باید بیان شود و به گوش مسئولان برسد.

در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، حجت الاسلام عبدالحسین راثی به عنوان امام جمعه گل تپه معرفی شد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha