شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: تاریخ نشان داده که هر کسی که به نام مصلحت با قاتلان مذاکره کرده، همیشه گرفتار تباهی و ننگ شده است. اگر نخست وزیر پاکستان برخلاف میل مردم چنین تصمیمی بگیرد، از تصمیم خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: مذاکره دولت با گروه تروریستی طالبان بر خلاف عزت ملی تلقی خواهد شد. مردم نخواهند گذاشت دولت با خون ۷۰ هزار شهید بی گناه خیانت کند مذاکره با طالبان به معنای اذعان به قدرت تروریست هاست.

تحت تاثیر قرار گرفتن یک قدرت هسته ای توسط افراط گرایان مایه تاسف برای پاکستان در سطح بین المللی خواهد بود و همچنین اقدامات نابخردانه دولت آبروی خود را بر باد خواهد داد.

وی با اشاره به اقدامات طالبان اظهار داشت: تمام جهان از فعالیت های تروریستی طالبان آگاه است. این عناصر وحشی با رفتار وحشیانه خود در جهان نفرت علیه مسلمانان ایجاد کرده اند. داعش، طالبان و دیگر سازمان های تروریستی جهان ساخت آمریکا هستند و آمریکا از این آدمکش ها برای اجرای نیات شوم خود علیه جهان اسلام استفاده می کند.

وی به دولت هشدار داد و گفت: مذاکره با طالبان خودکشی است. تاریخ نشان داده که هر کسی که به نام مصلحت با قاتلان مذاکره کرده، همیشه گرفتار تباهی و ننگ شده است. اگر نخست وزیر برخلاف میل مردم چنین تصمیمی بگیرد، تنها مانده و از تصمیم خود پشیمان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha