دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام حمید حسن زاده /امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که ماه هاست شهر میاندوآب شهردار ندراد، گفت: شورای شهر در مورد عدم انتخاب شهردار پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در میاندوآب گفت: اگر می خواهیم پیشرفت کنیم، باید اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش باشیم و کشوری که سرانه مطالعه در آن پایین باشد، از توسعه عقب می ماند.

وی با اشاره به این که ماه هاست میاندوآب شهردار ندارد، اظهار کرد: چند ماه است که شهردار نداریم، اما متاسفانه از کسی صدایی در نمی آید و شورای شهر باید در این زمینه جوابگو باشد و مردم هم با شجاعت مطالبه گری کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به این که باید به تخصص و تعهد و تدین در انتخاب مسئولین، توجه داشته باشیم، گفت: اهالی شهر میاندوآب در شهرهای دیگر کارهای بزرگی انجام میدهند اما شورای شهر هنوز یک شهردار نتوانسته پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم داشتن تخصص و رشته تحصیلی مرتبط با شهرداری، اضافه کرد: کسی که هیچ شناختی از شهرداری و وظایف و تخصص های آن ندارد نمی تواند این مسئولیت را به دست بگیرد و باید مراقب بود و کار را به صاحبش سپرد.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان با تاکید بر لزوم توجه مردم و مسئولین به تربتی و آینده نوجوانان گفت: دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی می کند و لذا باید به این موضوع توجه داشته و مراقب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha