شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم

حوزه/ ملایی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی آمادگی دارد در تمام مدارس علمیه و با معرفی ستاد راهبری ورزش حوزه طلاب را در رشته های تحت نظارت خود آموزش مربیگری رایگان داده و ایستگاه ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی را در آن اماکن راه اندازی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور با حضور در در همایش پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم که از شهرک قدس به مقصد مسجد مقدس جمکران برگزار شد در مراسم اختتامیه آن، گفت: هدف انسان از زیستن داشتن یک زندگی متعالی است؛ ما خلق شده ایم تا به نیکویی رشد کنیم، یاد بگیریم و از زندگی خود توأم با معرفت لذت ببریم.

وی افزود: اوج لذت بردن از زندگی در بندگی خداست.

ملایی با تأکید بر منتظر بودن شیعه برای آمدن مربی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) خاطرنشان کرد: اساساً شیعه منتظر است معلم و مربی عالم بشریت بیاید و دست او را بگیرد و به تعالی برساند.

وی آمادگی جسمانی را از الزامات ملت ایران دانست و گفت: باید شاداب، تندرست و با تحرک باشیم تا برای ظهور منجی عالم بشریت و وقایع جهادی بعد از آن که نیاز به نیروهای توانمند دارد آمادگی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: فدراسیون ورزش های همگانی آمادگی دارد در تمام حوزه های علمیه طلاب را در رشته های تحت نظارت خود آموزش مربیگری رایگان داده و ایستگاه ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی را در آن اماکن راه اندازی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    چطور می تونیم این آموزشها رو در موسسه حوزوی مون داشته باشیم؟ شماره ای از ایشون هست ؟ با کی باید هماهنگ کنیم؟