پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت الله علاقه بند

حوزه/ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نماز بزرگترین نماد حاکمیت صالحان روی زمین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نخستین همایش استانی نماز با شعار «نماز ، نماد قدرت، اقتدار و معنویت»، امروز به همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام طیبی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش با اشاره به اینکه نماز اوج راز و نیاز خالصانه و بندگی تمام عیار با پروردگار است، گفت: نماز موجب آرامش روح و روان انسان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نماز راه زیستن و شیوه رفتن را به ما می آموزد، بیان کرد: با اقامه نماز اوج بندگی خالصانه و راه سعادت و کمال را طی خواهیم کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماز را به عنوان یک سرمایه و مجور عبور انسان از پل صراط برشمرد و خاطرنشان کرد: نشانه هالی حاکمیت صالحان می توان به اقامه نماز، پرداخت زکات و نظارت عمومی بر رفتار و عملکرد مسئولان اشاره کرد.

حجت الاسلام طیبی اظهار کرد: امروز بزرگترین گنجی که به برکت هدایت امام راحل، مقام معظم رهبری و استقامت مردم به دست آمده گنج جمهوری اسلامی است و در راس این گنج، نماز و اقامه این فریضه به عنوان حاکمیت صالحان روی زمین است.

وی با اشاره به اینکه باید با همت جهادی و برگزاری برنامه های مدون و منسجم در راستای اقامه نماز در بین آحاد جامعه قدم برداریم، گفت: نهادهای دینی و فرهنگی برای تحقق این مهم رسالتی سنگین بر دوش دارند که باید مستمر برای تبلیغ و تشریح فرائض دینی در جامعه گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha