چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رونمایی از کتاب کار «یاران آفتاب» ویژه پیش دبستانی ها

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کلباسی گفت: مرکز تخصصی مهدویت در سال های اخیر تولیدات مختلفی در زمینه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان تولید کرده است که می طلبد وزارت آموزش و پرورش از این آثار در عرصه تربیت استفاده ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب کار ۴ جلدی «یاران آفتاب» که توسط معاونت کودک و نوجوان این مرکز به چاپ رسیده است، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری علیه السلام به رهنمودی از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در زمینه تربیت دینی اشاره کرد و گفت: حضرت امام راحل ره فرمودند از دبستان شروع کنید که از دانشگاه دیر است.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، افزود: امیدواریم در زمینه تربیت اسلامی بیش از پیش به عرصه کودک و نوجوان توجه گردد.

وی، با اشاره به بنیانگذاری تربیت اسلامی کودک و نوجوان توسط حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: وی و مرحوم حجت الاسلام راستگو از زحمتکشان و بنیانگذاران تربیت کودک و نوجوان در حوزه بوده اند و هر اثری که تولید نموده اند تاکنون منشأ اثرات افتخارآمیزی بوده است.

وی گفت: مرکز تخصصی مهدویت در سال های اخیر تولیدات مختلفی در زمینه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان تولید کرده است که می طلبد وزارت آموزش و پرورش از این آثار در عرصه تربیت استفاده ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha