سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
زینب قلی زاده

حوزه/ قلی زاده گفت: تعلق خاطر انسان به دنیا و گناه، بخل ورزیدن به فرد مومن و عدم توبه از عوامل جدایی انسان ها از امام عصر (عج) است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زینب قلی زاده، امروز در نشست "زیّ طلبگی» در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها ارومیه، اظهار داشت: حضور در حوزه علمیه و سربازی امام عصر (عج) مدال افتخار بزرگی است و باید با عمل به واجبات و دوری از محرمات به وظیفه خودمان در طلبگی درست عمل کنیم تا رضایت صاحبمان را به دست آوریم.

وی ضمن تحلیل شخصیتی اصحاب امام حسین علیه السلام و علل جدایی برخی خواص از ایشان و مقایسه آن با عصر حاضر، گفت: تعلق خاطر انسان به دنیا و گناه، بخل ورزیدن به فرد مومن و عدم توبه از عوامل جدایی انسان ها از امام عصر (عج) است و شیطان مدام بین عاشق و معشوق حقیقی تفرقه و جدایی می اندازد و باید مراقب این حیله های شیطان باشیم .

مدیر مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه اضافه کرد: خداوند از غیرت خود گناه را بر بنده اش حرام کرده است و عدم رعایت زیّ طلبگی ما، مقابله با غیرت خداوند است و باید با ایجاد خودسازی و ظرفیت ها، خودمان را برای زدودن غبار غفلت و جهالت از جامعه آماده کنیم.

وی در پایان توسل به ائمه معصومین و توکل به خداوند را از لوازم مسیر طلبگی عنوان کرد و افزود: باید از عملی که برای تقرب و رضایت خداوند انجام داده ایم مراقبت کرده و سعی کنیم لوازم و خلقیات طلبگی را در خودمان تقویت و ظاهر کنیم و متصف به اوصاف سربازی حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha