پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ی

حوزه/ ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کاشان با غبارروبی و عطرافشانی گلزارشهدای دارالسلام و مزار معلم شهید اصغر فخار آغاز شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دارالسلام و مزار معلم شهید اصغر فخار، امروز شنبه ۲۲ آبان آغاز شد .

زینب سادات واسعی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان، در این مراسم گفت: در راستای آغاز هفته کتاب برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی کاشان برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت افتتاح و مزین شدن یک کتابخانه به نام معلم شهید اصغر فخار درسال جاری برآن شدیم که هفته کتاب و کتابخوانی را با حضور در مزار مطهر این شهید آغاز کنیم.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان ادامه داد: ۱۲۵ برنامه فرهنگی در قالب نشست کتاب خوان ، قصه گویی، معرفی کتاب، برگزاری کارگاه های آموزشی، رونمایی، عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی، حضور نویسندگان، شب شعر و ...از برنامه ها کتابخانه ها خواهد بود.

یکی از اعضای خانواده شهید اصغرفخار هم ضمن خوشامدگویی و سپاس از مزین نمودن هفته کتاب و کتابخوانی با نام این شهید، گفت: امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهیدان هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha