شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهیده فاطمه اسدی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: بارزترین نماد و الگوی مقاومت علیه عوامل ضدانقلاب در کردستان را می توان وجود شهیده فاطمه اسدی دانست، زنی که با شجاعت خویش چهره شیطانی ضدانقلاب را برای جهانیان هویدا و رسوا کرد.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به تشییع پیکر شهیده «فاطمه اسدی» اظهار داشت: مردم استان کردستان در طول عمر با عزت این انقلاب همواره در عمل خود را مرزدارانی غیور و وطن پرست نشان داده اند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای دردناک شهادت بانوی شهیده تازه تفحص شده + فیلم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردان و زنان اهل سنت کردستان با وجود بسیاری از هجمه های تبلیغاتی و عقیدتی دشمنان هرگز فریب این بازی های ننگین دشمنان وحدت جهان اسلام را نخورده و نخواهند خورد و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و این نظام کرده اند.

وی تصریح کرد: بارزترین نماد و الگوی مقاومت علیه عوامل ضدانقلاب در کردستان را می توان وجود شهیده فاطمه اسدی دانست، زنی که با شجاعت خویش چهره شیطانی ضدانقلاب را برای جهانیان هویدا و رسوا کرد.

امام جمعه سنندج گفت: داستان زندگی این شیرزن کُرد برای هر یک از ما به ویژه زنان این سرزمین یک حماسه بزرگ است؛ زنی که برای اثبات بزرگی زن مسلمان، ایرانی و کُرد حاضر نشد که سر تسلیم در برابر ضدانقلاب و توطئه گر فرود آورد.

ماموستا رستمی شهیده اسدی را مایه فخر و مباهات مردم متدین و ولایت مدار کردستان دانست و افزود: بر خود می بالیم که این استان چنین شیرزنانی داشته و دارد، کسانی که زندگی آنها برای ما درس آزادگی و حریت به ارمغان آورد.

گفتنی است، پیکر شهیده فاطمه اسدی، روز سه شنبه هفته جاری همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در جوار امامزاده «هاجره خاتون» شهر سنندج به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم یابود شهیده اسدی، سه شنبه هفته جاری در مسجد جامع و مهدیه بزرگ سنندج برگزار می شود.

سخنران این مراسم، زینب سلیمانی، فرزند شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha