یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سعید عسکری

حوزه/ مدیر مرکز  بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: کسانی که همواره علیه وحدت برادران اهل سنت و تشیع فتنه گری می کنند هیچ قرابتی با اسلام ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم اختتامیه جشنواره شعر «رحمة للعالمین» امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور علما، روحانیون و مدیران و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید عسکری در این مراسم با اشاره به پیدا شدن پیکر شهیده فاطمه اسدی، عنوان کرد: مدعیان و سینه چاکان دروغین حقوق بشر همواره علیه بشریت جنایت های بسیاری مرتکب می شوند که در این میان مردم کُرد بیشترین لطمات و خسارت ها را از این حامیان دورغین حقوق بشر دیده اند که نمونه بارز آن را می توان شهید فاطمه اسدی دانست.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اسلام دین وحدت و رسولش منادی وحدت است، لذا کسانی که همواره علیه وحدت برادران اهل سنت و تشیع فتنه گری می کنند هیچ قرابتی با اسلام ندارند.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: جهان اسلام اگر به آن وحدتی که مدنظر رسول خدا (ص)، ائمه اطهار و علما دین برسد، هیچ گاه توطئه های دشمنان نمی تواند در صفوف منسجم مسلمین خللی ایجاد کند.

در ادامه این مراسم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: دشمنان توطئه های بسیاری برای برهم زدن امنیت و وحدت در کشور داشته اند که این توطئه ها با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت خنثی شده است، ولی با این وجود باید همواره مراقب تحرکات دشمنان باشیم.

حجت ‌الاسلام کاوه افزود: امنیت، آرامش و اقتدار ملت و نظام بی شک معلول و نتیجه رشادت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است، باید قدر این امنیت را در چنین منطقه ای که درگیر جنگ و خونریزی است به خوبی بدانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha