شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در کردستان گفت: هدف خداوند از خلق انسان ایجاد آرامش و صلح بر روی زمین بوده است نه خونریزی و جنگ.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم اختتامیه جشنواره شعر «رحمة للعالمین» امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور علما، روحانیون و مدیران و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم اظهار داشت: هدف خداوند از خلق انسان ایجاد آرامش و صلح بر روی زمین است نه خونریزی و جنگ. با این حال اکنون انسان به بدترین دشمن خود بر روی این کره خاکی تبدیل شده است و روزانه بسیاری از افراد بی گناه در جنگ ها و نزاع ها جان خود را از دست می دهند.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان ادامه داد: اگر به دنبال سعادت، صلح و آرامش در دنیا هستیم تنها راه آن اقتدا به رسول اکرم (ص) و سیره این رسول خداست.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: کسانی که زندگی و سیره رسول الله(ص) به عنوان سرمشق خود قرار می دهند نه تنها هرگز به سمت گناه و معصیت نخواهند رفت، بلکه دیگران را نیز از انجام کارهای زشت منع می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه تنها با یاد و نام خدا می توان آرامش واقعی را تجربه کرد، خاطرنشان کرد: کسی که همواره نگاهش به معنویت و خداوند متعال باشد هیچ مشکلی نمی تواند در زندگی وی را مأیوس کند، زیرا اعتقادات راستین انسان بر هر مشکلی فائق می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 1
    هدف خداوند همین است که مشاهده می‌کنیم. خدا اگر هدف دیگری داشت همان متجلی میشد.
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      به به ! جناب جبری ! یعنی الآن افراد و جوامع جبرا این طوریند ؟!