جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعبانی

حوزه / معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: دستیابی به توسعه، وابسته به معنویت و فرهنگ مبتنی بر دین است و لذا حوزه‌های علمیه جزو برنامه‌های جدا ناپذیر ما در آینده استان برای رشد و توسعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار مهدی باب‌الحوائجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، با بیان اینکه رفع مشکلات و مسائل اجتماعی و فرهنگی استان باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی نباید سبب غفلت از حوزه فرهنگ شود چرا که بسیاری از مشکلات اقتصادی از معضلات فرهنگی سرچشمه می‌گیرند.

وی با اشاره به آمارهای موجود در استان، یادآور شد: برخی از آسیب‌های اجتماعی در شان استان همدان نیست و شناسایی و رفع آن از ضرورت‌های امروز جامعه است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امروز زمان کار و رفع مشکلات مردم است، گفت: هم‌افزایی و انسجام برای حل و فصل مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد و نتیجه آن نیز باید رفع مشکلات و موانع برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب مدیران نسبت به کادر سازی و تربیت نیرو توجه ویژه‌ای داشته باشند، خاطر نشان کرد: همان طور که در روز معارفه نیز اشاره شد با استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت‌های میانی باید بستر ظهور و بروز استعدادهای نسل جدید و جوانان انقلابی فراهم شود.

تحول جامعه در گرو توجه به قران است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم و اعتلای همدان، اظهار داشت: جوانگرایی و جوان‌سازی نه تنها در سطح مدیران که در رده‌های مختلف، از خواسته‌های امروز جامعه است و ان شاءالله این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: صحبت از جوانان، تنها بحث اشتغال آنها نیست بلکه باید برای تمامی امور جوانان از اشتغال تا ازدواج آسان و مسکن مد نظر مسئولان باشد و برای آن برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

باب الحوائجی با بیان اینکه حمایت از سند قرآنی و اجرای آن از ضرورت‌های امروز جامعه است، یادآور شد: قرآن سند تحول ما و قانون اساسی ما است و لذا سندی که بر اساس این قرآن نوشته شده، باید مورد توجه باشد، چرا که تحول جامعه در گرو توجه به آن است.

وی افزود: دستیابی به توسعه، وابسته به معنویت و فرهنگ مبتنی بر دین است و لذا حوزه‌های علمیه جز برنامه‌های جدا ناپذیر ما در آینده استان برای رشد و توسعه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha