جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الله بهداشتی

حوزه/ جانشین رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امروز یکی از برنامه های اصلی بسیج سازندگی، تلاش در جهت توانمندسازی اقشار محروم جامعه در عرصه اقتصادی است.

حمیدرضا الله بداشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همین راستا کلاس های آموزشی و کارگاه های مهارت افزایی بسیاری طی دو سه سال اخیر در سراسر کشور برگزار شده تا به تدریج ان شاءالله آحاد مردم به خصوص اقشار کم برخوردار جامعه در زمینه اقتصادی و اشتغالزایی توانمند شوند.

وی افزود: یکی از برکات فعالیت گروه های جهادی، زمینه سازی برای اشتغال بیش از یک هزار نفر در یک سال گذشته بوده که به این افراد البته تسهیلات مناسب و طولانی مدت نیز اختصاص یافته است.

وی همچنین گفت: از دیگر دستاوردهای گروه های جهادی زیرمجموعه سازمان بسیج سازندگی کشور می توان به تامین ۵۰ هزار جهیزیه برای خانواده‌های محروم و کم برخوردار، همچنین احداث و یا مرمت حدود ۱۵ هزار مسکن برای اقشار کم درآمد و نیز آزادسازی بیش از ۶۷۰۰ زندانی جرایم غیر عمد اشاره کرد.

الله بهداشتی بیان داشت: در گام دوم انقلاب یکی از مهم ترین ظرفیت های کشور در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت، همین جوانان انقلابی با رویکرد جهادی هستند که اگر حمایت های لازم از آن ها به عمل آید، قطعاً شاهد تحولات بسیار مؤثری در کشور در ابعاد مختلف از جمله در جبهه اقتصادی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha