شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
محبی

دبیر کانون های خدمت رضوی بوشهر از  تشکیل مجمع خیرین خادمیاران رضوی در ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هم اندیشی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر، امروز با حضور با مسئولان کانون های خدمت رضوی درشهرستانها ی بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان برگزار شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های قابل تحسین مسئولان کانون های خدمت رضوی در شهرستانها در ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: در حوزه های خدمات اجتماعی، فرهنگی و حمایتی در سطح استان اتفاقات خوبی رقم خورده و کار بدیع و جدیدی که همگی حاصل تلاش خادمیاران می باشد، درسطح شهرستان ها در حال وقوع است.

فرید محبی با اشاره به تشکیل طرح مجمع خیرین خادمیاران رضوی گفت: در ۱۰ شهرستان مجمع خیرین خادمیاران تشکیل شده که در حال حاضر در ۲۰ محور تخصصی درحال فعالیت می باشد.

محبی هدف اصلی تشکیل مجمع خیرین را تامین منابع مالی و غیر مالی فعالیتهای کانون های تخصصی ۲۰ گانه بیان کرد و اظهارداشت: در بحث فعالیتهای انجام شده درماه صفر در کانون های شهرستان بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی اقدامات برجسته ای را با توجه به آماری که ارائه شد شاهد بودیم و خیرین به طور خودجوش در کانون های خادمیاران رضوی مشارکت داشتند که جای تقدیر دارد.

دبیر کانون های خدمت رضوی یادآور شد: مسئولان کانون ها شبکه خیرین را مشخص کنند و با رایزنی با افراد و گروه ها، تشکل ها و بخش های مختلفی که می توانند در این حوزه نقش آفرین باشند طبق دسته و گروههای مختلف عضو بانک اطلاعاتی شبکه خادمیاران کنند.

محبی در ادامه تصریح کرد: معنا و مفهوم خیر تنها این نیست که فقط از نظر مالی تامین کننده باشد بلکه هرخیر خادمیار می تواند با توجه به تخصصی که دارد در زمینه های مختلف تعلیم و تربیت، گروههای جهادی،سلامت و... در بحث مناطق محروم نیز مشارکت نماید.

وی در پایان با اشاره به برنامه های چهارشنبه های امام رضایی گفت: برای هرچهارشنبه یک برنامه را تعریف کرده ایم که برنامه ها هم ماهیت فرهنگی و هم ماهیت حمایتی و اجتماعی دارد و در این خصوص ستادی هم تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha