شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست علمی «نوآوری‌های فلسفی و تفسیری علامه طباطبایی» برگزار می‌گردد

حوزه/ سومین نشست از سلسله جلسات کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نوآوری‌های فلسفی و تفسیری علامه طباطبایی» در اهواز برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مهدی آریا خاکی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از برگزاری سومین نشست کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه اهواز خبرداد و اظهارکرد: سومین نشست از سلسله جلسات کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نوآوری‌های فلسفی و تفسیری علامه طباطبایی» در اهواز برگزار می شود.

وی یکی از اهداف برگزاری این نشست را ترویج اندیشه و تفکر فلسفی علامه طباطبایی خواند و بیان کرد: این مراسم به نوعی گرامیداشت مفسر و حکیم بزرگ، آیت الله علامه طباطبایی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اساتید حاضر در این نشست، گفت: حجج اسلام و المسلمین «خسروپناه، مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی»، «هاشمی فخر، مدیر و مدرس مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اهواز» و «حمیدی، مدرس مرکز تخصصی فلسلفه اهواز» از جمله اساتید و سخنرانان این نشست علمی هستند.

حجت‌الاسلام آریاخاکی، زمان برگزاری نشست «نوآوری‌های فلسفی و تفسیری علامه طباطبایی» را چهارشنبه 26 آبان‌ماه ساعت 30/9 صبح اعلام کرد و افزود: مکان آن نیز در مسجد اعظم اهواز خواهد بود.

وی در پایان اظهارداشت: این جلسه از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان و با همکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و مرکز تخصصی فلسفه اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد.

نشست علمی «نوآوری‌های فلسفی و تفسیری علامه طباطبایی» برگزار می‌گردد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha