جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هیئت موریتانیایی در حرم حضرت امیرالمومنین(ع)

حوزه/ یک هیئت موریتانیایی از دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) مشرف شد و ابراز خشنودی عمیق کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک هیئت موریتانیایی از دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) مشرف شد و ابراز خشنودی عمیق کرد.

این هیئت موریتانیایی متشکل از مبلغان و مربیانی بود که از کشور موریتانیا برای زیارت حرم سید اوصیا امام علی (ع) به عراق آمده بودند.

شیخ سلمان احمد مختار رئیس این هیئت و مدیر مرکز تربیت و آموزش "مودت" در موریتانی گفت: فضای معنوی اینجا غیرقابل توصیف است و زمانی که کسی به دیدار محبوبش برود، نمی توان این ارتباط یا دیدار آنها را توصیف کرد، چه رسد به رابطه بین امام و مومنین که توصیف آن بسیار سخت است.

وی ادامه داد: ما در غرب آفریقا زندگی می کنیم و آنجا در مورد رشادت ها، سخنان و موعظه های حضرت امیرالمومنین (ع) می خوانیم. ما آرزو داشتیم که حتی برای یک لحظه در زندگی خود این حضرت را زیارت کنیم، لذا من نمی توانم حال و معنویت خود را توصیف کنم. سخت ترین چیز، ترک کردن این مکان مقدس است، ای کاش می توانستیم تا آخر عمر اینجا بمانیم.

شیخ مختار تصریح کرد: امیدواریم زیارت ما ثمربخش باشد و ارتباط ما با شما مستحکم باشد، به ویژه که بسیاری از دانش آموزان و طلاب برای ارتباط با اینجا و زیارت ابراز تمایل می کنند و امیدواریم این زیارت باعث خیر و برکت در تمامی امور شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha