جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خادمان امام رضا

حوزه/ خادم آستان قدس رضوی که توفیق خدمت ۳۲ ساله در بارگاه امام رضا (ع) را دارد گفت: حرم حضرت تنها مامن و پناهگاهم در برابر مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، موکب کفشداران آستان قدس رضوی متشکل از ۴۰ خادم از روز یکشنبه در حرم حضرت معصومه (س) برپا شده است.

حضور خادمان آستان قدس رضوی فرصتی بود تا با یکی از باسابقه‌ترین خادمان حضرت رضا (ع) گفتگو کنیم.

محسن طلوع از خادمین حرم امام رضا (ع) که از سال ۱۳۶۸ توفیق خدمت‌رسانی به زائران امام مهربانی‌ها را دارد به خبرنگار ما گفت: در طی ۳۲ سال واقعاً از حضرت رضا (ع) ممنون هستم که توانستم در هفته یک روز خدمت‌رسانی کنم.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین افتخار من در زندگی این بود که از حضرت خواستم تا خادم بارگاه نورانی ایشان شوم و خود آقا من را قبول کرد.

طلوع بیان داشت: در سال ۶۸ که خادمین افتخاری جذب حرم می‌شد در گزینش اولیه بنده توفیق نداشتم و همین موضوع باعث ناراحتی من شد، همان روزی که به من اعلام شد که بین خادمان منتخب نیستم، شب به حرم حضرت رفتم و از خود حضرت رضا (ع) خواستم که خادم بارگاهش شوم.فردا از دفتر حرم امام رضا (ع) تماس گرفتند و گفتند که شما به‌عنوان خادم افتخاری حرم می‌توانید در هفته یک روز در کفشداری خدمت کنید و این خدمت مقدس ۳۲ سال است که تداوم داشته است.

خادم آستان قدس رضوی، تصریح کرد: من در زندگی با مشکلات زیادی روبرو شدم، اما هر بار که به مشکلی برخورد کردم با تشرف به حرم حضرت رضا (ع) مشکلم برطرف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha