شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج

حوزه/ پیکر شهیده فاطمه اسدی، نخستین بانوی شهید مفقودالاثر که به دست حزب دموکرات‌ کردستان به شهادت رسیده بود،‌ پس از ۳۷ سال در سنندج تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، پیکر شهیده فاطمه اسدی، نخستین بانوی شهید مفقودالاثر که به دست حزب دموکرات‌ کردستان به شهادت رسیده بود،‌ پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران و کرمانشاه، امروز پس از ۳۷ سال در سنندج تشییع و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجر خاتون، خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای دردناک شهادت بانوی شهیده تازه تفحص شده + فیلم

سردار سیدصادق حسینی، در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی، اظهار داشت: امروز همه مردم کردستان آمده اند تا نام و یاد بانوی شهیدی را گرامی بدارند که سالیان متمادی از خانه اش دور بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی بعد از گذشت ۳۷ سال دوری از خانه امروز با عظمت و شکوه خاصی به دیار خود بازگشته است و این همه جمعیت و مردم به خاطر این شهیده بزرگوار در این مکان حضور یافته اند.

وی ادامه داد: زندگی شهیده فاطمه اسدی برای همه ما درس شجاعت، دلیری و استقامت در راه آزادگی است، کسی که برای اقتدار انقلاب اسلامی با صلابت هرچه تمام تر در مقابل عوامل ضدانقلاب ایستاد و نهایتا توسط همین عوامل جنایتکار بعد از شکنجه های فراوان اعدام گردید.

بیشتر بخوانید:

زینب سلیمانی: در مکتب حاج قاسم شیعه، سنی و مسیحی هیچ تفاوتی ندارند

سردار حسینی با اشاره به اینکه عوامل ضدانقلاب مخل امنیت و آرامش ملت ایران به ویژه مردم کردستان هستند، گفت: عوامل ضدانقلاب در عمل نشان داده اند که مهره های دست نشاند ه آل سعود، رژیم صهیونیستی و... هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در تاریخ مبارزاتی این انقلاب همواره شاهد حضور شیرزنانی بوده ایم برای استقلال و اقتدار ایران اسلامی جان خود را فدا کرده اند و این برای بانوی ایران مایه افتخار و شکوه است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و استقلال ایران اسلامی مرهون امام راحل، شهدا و رهبری حکیمانه امام خامنه ای است، اظهار داشت: امروز امنیت در ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه که به میدان جنگ و درگیری تبدیل شده است برای دشمنان قابل تحمل نیست، لذا باید قدردان این امنیت و حافظان آن باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha