دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه مدیران استانی

حوزه/ اجلاسیه دو روزه مدیران استانی،‌معاونان و مدیران ستادی حوزه های علمیه امروز با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ اجلاسیه دو روزه مدیران استانی،‌معاونان و مدیران ستادی حوزه های علمیه امروز با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در قم آغاز شد.

بر اساس این گزارش:حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، درابتدای این اجلاسیه، ضمن ارائه گزارشی از فرایند برگزاری این اجلاسیه، با بیان این که معاونت ها و مدیران مراکز حوزه های علمیه در این اجلاس به اهم طرح ها و اقدامات خود را تبیین و از نظرات و دیدگاه مدیران استانی حوزه های علمیه استفاده خواهیم نمود.


قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها، با اشاره به این که در این دوره در خدمت اعضای شورای عالی حوزه های علمیه خواهیم بود، اظهار داشت: فرصت خوبی فراهم شده تا بتوان از تعاملات مدیران استانی حوزه و رویکردها و دیدگاه و نظرات این عزیزان بهره مند شویم.


وی به تلاش ها و پیگیری های مدیر حوزه های علمیه در رابطه با اهمیت توجه به نیروی انسانی اشاره نمود و یادآور شد: بر اساس تصمیمات صورت گرفته، در بحث کادرسازمانی مدیران مدارس علمیه نگاه استادی مورد توجه قرار گرفته، نسبت به این عزیزان پیش از این که نگاه کادری داشته باشیم، از نگاه استادی برخوردار هستند.


حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از نشست سه روز مدیران مدارس علمیه سراسر کشورتاکید کرد: نیاز است تا مدیران استانی حوزه های علمیه جلسات بیشتری را با مدیران مدارس علمیه داشته و گزارشی از رویدادها، رویکردها و سیاست ها و چشم اندازهای حوزه علمیه قم ارائه نمایند.

وی انتقال تجربیات مدیریتی را از ثمرات اجلاس مدیران مدارس علمیه سراسر کشور دانست و ابراز داشت: مسئله انتقال تجربه از تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است؛ چرا که انتقال تجربه مکمل دوره ها و فرصت های دانش افزایی است.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها، تصریح کرد: هر اندازه اطلاعات و تجربیات چند جانبه مدیران مدارس علمیه بیشتر شود، قطعا ایشان موثرتر و تاثیرگذارتر عمل خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha