جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی_ احمد ریواده

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استانداری سمنان در تأمین منابع آبی جدید برای استان تلاش کند، گفت: مسئولان اگر می‌خواهند در تغییر و تحولات مدیریتی، پشیمان نشوند، لازم است تا در عزل و نصب‌ها عجله نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، پیش از ظهر امروز در دیدار احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با وی که در دفتر نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری انجام شد، ضمن تسلیت ایام وفات حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: بنا بر روایت، زیارت حرم حضرت معصومه (س) سبب وجوب بهشت برای زیارت‌کننده است.

وی با بیان اینکه دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، دولت حرکت، تلاش و صداقت است، افزود: صدق از صفات خوب انسان است و همه باید تلاش کنیم تا صادق باشیم.‌

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم به دولت سیزدهم امیدوار هستند؛ چراکه صداقت و حرکت می‌بینند، اضافه کرد: کارگزاران دولت باید فعال باشند و پشت میز ننشینند.

شاهچراغی با بیان اینکه هاشمی، استاندار سمنان، مردی خوش‌نام و فعال است، گفت: اقدامات استاندار سمنان تازگی دارد و موجب امیدواری است.

وی بیان کرد: مسؤولان اگر می‌خواهند در تغییر و تحولات مدیریتی، پشیمان نشوند، لازم است تا در عزل و نصب‌ها عجله نکنند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: استانداری سمنان در تأمین منابع آبی جدید برای استان تلاش کند.

شاهچراغی گفت: در استان ولایی و مذهبی سمنان، روا نیست که کارتن‌خواب و معتاد متجاهر داشته باشیم و استاندار سمنان، اقدامات شایسته‌ای را در راستای سامان‌بخشی در این خصوص انجام داده‌اند.‌

وی خاطرنشان کرد: وحدت موجود در استان سمنان خوب است و بی‌شک با وحدت و حمایت از رئیس‌جمهور و مسئولان می‌توان گره‌ها را باز کرد.

اسکان معتادان متجاهر در سمنان

احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: آیت‌الله شاهچراغی، به‌عنوان پدر معنوی استان است و ما وظیفه خود می‌دانیم که از رهنمودها و راهنمایی‌های ایشان استفاده کنیم.

وی افزود: اقدامات لازم در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام شده و از چند روز پیش جمع‌آوری و اسکان این افراد آغاز شده است.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha