جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه موقت سمنان_ محمد علی قدس پور

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان، تقویت علم هوش مصنوعی را ضرورت امروز کشور برشمرد و گفت: اگر هوش مصنوعی کشور در سال های آینده پیشرفت نکند، اختلال‌های خطرناکی در روند زندگی مردم از سوی دشمن رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور، در نخستین حضور خود به عنوان امام جمعه موقت سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت: با آن‌ که جمهوری اسلامی ایران در تولید این علم جایگاه خوبی دارد اما از جنبه عملگرایی و اجرای آن در جامعه نیاز به ارتقا دارد.

وی افزود: نخبگان، دانشگاهیان و طلبه‌ها در راستای تقویت هوش مصنوعی تلاش کنند زیرا این افراد در صورت عملگرایی موفق می‌شوند، همانطور که توانستند در ارتش اسرائیل غاصب نیز نفوذ سایبری کنند.

امام جمعه موقت سمنان بر انتصاب مدیران به روش الگوریتم‌نویسی و فرآیند اسلامی تاکید کرد و افزود: بسیار دیده شده است که استانداران و فرمانداران یا حتی مدیران اقتصادی علوم اسلامی را در موضوعات مختلف نمی دانند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم مظلوم یمن با اراده هستد و با فتح استان مأرب، کمربند مقاومتی نیروهای انقلابی در سطح دنیا می‌شوند.

وی ادامه داد: کار هکرهای عصای موسی که امنیت سایبری رژیم اشغالگر قدس را به هم ریخت لایق تقدیر است.

امام جمعه موقت سمنان گفت: استاندار و فرمانداران نگاه تقوا آمیز امام جمعه را در راستای تقوای حاکمیتی اجرایی کنند و نباید به آن نگاه ساده ای داشته باشند.

حکم حجت الاسلام قدس‌پور در ابتدای نماز جمعه توسط حجت الاسلام محسن فاطمی‌نیا، مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان، به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در سمنان به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha