دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 991375
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی

حوزه/امام‌جمعه قمصر با بیان این که شجره طیبه بسیج برای انقلاب برکات بی‌نظیری داشته است، گفت: بسیج یک تفکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ‌ حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی، امروز در خطبه‌های نمازجمعه قمصر با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: یکی از خیانت‌ها به بسیج این است که ما تنها کسانی را بسیجی بدانیم که کارت و پرونده بسیج دارند،درحالی‌که بسیج یک تفکر است.

وی ادامه داد: تفکر مبارزه با ظلم نگاه زیر بار استکبار نرفتن، نگرش ایستادگی در مقابل طاغوت‌های عالم، نگاه خدمت تمام‌عیار به مردم و انقلاب، به بیان دیگر بسیجی کسی است که برای خدا حرف می‌زند، برای خدا کار می کند و در این مسیر هرگز خسته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام کتابچی افزود: بسیجی ممکن است یک کلمه جدید در ادبیات انقلاب بود، اما یک مفهوم عمیق قرآنی است، یاران واقعی انبیاء الهی همان بسیجی‌های واقعی دوران خودشان بودند که در آیه ۱۴۶ سوره مبارکه آل عمران به‌عنوان رِبیون معرفی می‌گردند.

وی ابراز کرد: سه ویژگی مهمی که ملت بزرگ ایران و هر ایرانی دارد و به‌خاطر همین می‌گویم تمام ملت ایران بسیجی هستند و چون در طول مدت این بیش از چهل سال در مبارزه با مستکبرین نه خسته شدند نه احساس ضعف کردند، در تمامی عرصه‌ها، چه در فتنه‌های منافقین ابتدای انقلاب، چه در جنگ تحمیلی، چه در جنگ فرهنگی و چه در جنگ تمام‌عیار اقتصادی و تحریم‌ها نه‌تنها شکست نخوردند، بلکه دشمنان را شکست دادند و شعار جنگ، جنگ تا رفع فتنه از عالم را با تشکیل و تقویت جبهه مقاومت در عمل ثابت کردند و تا نابودی کامل مستکبرین و آماده‌سازی کامل زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) از پا نخواهند نشست.

وی به اقدامات دولت در ۱۰۰ روز اول خود اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت انقلابی در این مدت نگاه‌های انقلابی و تلاش برای پیشرفت بدون وابستگی به آمریکا و اروپاست که رویکردی کاملاً متفاوت از دولت قبل است و برای بررسی نتایج این رویکرد متفاوت نیاز به زمان داریم.

امام‌جمعه قمصر اظهار کرد: دولت در زمینه واکسیناسیون، پرداخت حقوق کارمندان بدون خلق پول و استقراض از بانک مرکزی، سفرهای استانی، تأمین کالاهای اساسی، کاهش قیمت سیمان و آهن، خروج بازار مسکن از رکود با طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال، تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه و چین و روسیه و عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای خوب عمل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha