سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خانه‌های فاطمی با روضه‌های خانگی

حوزه/ مسئول واحد خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری ۲ هزار و ۱۰۰ روضه خانگی در طرح «خانه‌های فاطمی با روضه‌های خانگی» خبر داد و گفت: این طرح به دلیل استقبال خوب مردم تا ۲ آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین زاده، اظهار کرد: طرح «خانه‌های فاطمی با روضه‌های خانگی» به دلیل استقبال خوب مردم تا دوم آذرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح بیش از دو هزار روضه خانگی در ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها در استان های اصفهان، تهران، مشهد، همدان و یزد برگزار شد، ادامه داد: در استان قم نیز ۱۱۰ روضه خانگی در قالب این طرح برپا شد و همچنان مردم تقاضای زیادی برای شرکت در این طرح دارند.

مسئول واحد خانواده حرم مطهر بانوی کرامت، افزود: در مدت تمدید شده این طرح علاوه بر روش پیامکی که متقاضیان برگزاری روضه خانگی باید عدد یک را به شماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۱۲۲ پیامک کنند متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به مقبره الشهدا واقع در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت در این طرح نام نویسی کنند.

وی گفت: طرح «خانه‌های فاطمی با روضه‌های خانگی» به همت مؤسسه روضه‌های خانگی ثاقب با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اجرا می شود و در این طرح برای متقاضیان برگزاری روضه خانگی روحانی به صورت رایگان اعزام می شود.

حسین زاده تصریح کرد: به برکت این طرح برای حضرت معصومه سلام الله علیها که غربت خاصی در کشور داشتند و کمتر به نام ایشان روضه گرفته می شد بیش از ۲هزار و ۱۰۰ روضه خانگی به نام ایشان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha