جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام تلخابی

  نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت الله تاکندی دنیا طلب و به دنبال مال اندوزی نبود و مال و ظواهر دنیوی او را اسیر خود نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، روز گذشته در مراسم چهلمین روز ارتحال مرحوم آیت الله محمدی تاکندی(ره) که در آستان مقدس امام زاده حسین (ع) و با حضور امام جمعه و استاندار قزوین برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری، مراجع و علما از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمن سعی دارد با تبلیغات اثرگذار و به هر بهانه‌ای آن‌ها را تخریب کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، فضای مجازی را به عنوان ابزاری برای نفوذ به فرهنگ ایران اسلامی در دستور کار قرار داده اند، بنابراین آگاهی بخشی و روشنگری در این فضا ضرورت دارد.

وی ادامه داد: دشمنان در طول چهل سال گذشته تمام همت خود را برای ضربه زدن به ولایت فقیه گذاشتند و در فضای مجازی هدف اصلی خود را دورکردن مردم از این اصل قرار دادند، لذا باید مراقب توطئه های شوم دشمنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند تا زمانی که ولایت فقیه را داشته باشید شکست نمی‌خورید ولی اگر دست از ولایت برداشتید شکست خواهید خورد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در جامعه امروزی افراد در معرض قضاوت قرار می‌گیرند، بدون اینکه دلیل و سند معتبری پشت آن باشد. گاهی اوقات انتشار منابع دروغ در مورد بزرگان ما و زندگی آنان دید مردم را به آن‌ها عوض می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت معرفی علما به مردم به ویژه جوانان، اظهار کرد: زندگی آیت الله باریک بین و تاکندی مستند سازی شود.

  مرحوم آیت الله تاکندی دنیا طلب نبود

انتهای پیام /

  مرحوم آیت الله تاکندی دنیا طلب نبود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha