پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) در راستای توانمندسازی و حمایت از بانوان دانشجوی کارآفرین این دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ همزمان با هفته بسیج نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) با حضور سرهنگ محمود داودآبادی جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم و نسرین صادق زاده سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست نسرین صادق زاده با بیان اینکه امیدواریم این همکاری با بسیج سازندگی باعث افزایش توانمندی بانوان استان و کشور شود، اظهار کرد: دانشگاه حضرت معصومه(س) دانشگاهی جوان با رشته های مختلف و مرتبط با صنعت و تولید است که همچنان به دنبال رشته های جدید هستیم تا به سمت تحقق دانشگاه کارآفرین حرکت کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری وزارت علوم و سازمان هایی مانند بسیج سازندگی به دنبال افزایش ظرفیت این دانشگاه هستیم تا بتوانیم با تربیت نیروهای متخصص در رفع موانع تولید، افزایش اشتغال و جهش تولید قدم برداریم.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه پروژه ها و پایان نامه های این دانشگاه را به سمت پروژه های تحقیقاتی و کارآمد هدایت می کنیم، گفت: در تلاش هستیم تا پایان نامه ها و پژوهش های دانشگاه را به سمت کاربردی و تجاری شدن ببریم و امیدواریم امضای این تفاهم نامه همکاری بتواند ظرفیت های بسیج سازندگی و دانشگاه را در کنار هم قرار دهد تا در راستای اشتغال و توانمند سازی بانوان کشورمان گام برداریم.

سرهنگ داودآبادی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه فعالیت در دانشگاه حضرت معصومه(س) بر اساس نیاز واقعی جهش تولید است، گفت: در موضوع تولید، توزیع و مصرف؛ شناسایی، شبکه سازی و توانمند سازی که مد نظر بسیج سازندگی است در این دانشگاه صورت می گیرد و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه استعدادیابی قبل از ورود هیجانی به بازار کار یکی از ضروریت های جهش تولید است، ابراز کرد: دانشجویانی که بتوانند رشته تحصیلی را به صورت کاملاً تخصصی و علمی فرا بگیرند قطعاً از حمایت های بسیج سازندگی از جمله مشاوره های شغلی و حمایت های مالی و دریافت منابع ارزان قیمت می توانند بهره مند شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد این جلسه کنار هم قرارگرفتن دانش، تخصص، تجربه و توان اجرایی است که می تواند سرمایه انسانی گرانبهایی را که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند را به جریان اشتغالزایی و کارآفرینی کشور متصل کند و در جهت تحقق جهش تولید به حرکت دربیاورد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین دومجموعه در ۵ ماده به امضا رسید.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha