دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل بر ضرورت تبیین ویژگی ها و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نشست پای‌وران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ،ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

امام جمعه آران و بیدگل بر ضرورت تبیین ویژگی های و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روش های جدید برنامه ریزی نماییم.

در ابتدای این نشست، سرهنگ فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج متنوع و در راستای علاقه جوانان و بسیجیان است گفت : تجلیل از بسیجیان نمونه ، محفل انس با قرآن ، نواختن زنگ بسیج در مدارس از جمله برنامه هایی این هفته می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: دیدار با خانواده شهدا و تولید محتوای مختلف برای انتشار در فضای مجازی و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و میثاق دوباره با آنان از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha