یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / در رزمایش جهادگران بسیجی ۷ هزار نیروی بسیجی با رمز «یا امام حسن عسکری(ع)»، به مدت یک هفته در قالب ۷۰۰ گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در رزمایش جهادگران بسیجی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی نیروهای بسیج در صحنه‌های مختلف، اظهار داشت: از صحنه‌هایی که انسان همیشه آرزو می‌کند در آنجا حضور داشته باشد، لحظه‌ای است که یک جوان بسیجی آجری را در روستاهای دور افتاده روی آجر دیگر قرار می‌دهد و یا بسته معیشتی را به خانواده‌ای نیازمند اهدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در حوادث مختلف بسیج و نیروهای جهادی صحنه‌های زیبایی از عرصه خدمت‌رسانی به مردم را رقم می‌زنند، گفت: زمانی که شما وارد منطقه‌ای می‌شوید با خرابی مواجه هستید، اما هنگام خروج و بازگشت این شما هستید که آبادانی را در آنجا ایجاد خواهید کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروز قلب من با شماست و امیدوارم در ثواب کار شما نیز شریک باشم، خاطر نشان کرد: کشور با مشکلاتی در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی روبرو است و آنچه می‌تواند نجات بخش کشور باشد، روحیه بسیجی و کار جهادی است، چرا که هیچ راهی جز مدیریت جهادی برای رفع مشکلات در شرایط فعلی وجود ندارد.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: بسیج همیشه پایه کار بوده و هست اما آنچه نسبت به بسیج ضرورت دارد، لزوم حمایت مسئولان از آنها است.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه باید شرایطی ایجاد شود تا مسئولان خواسته‌ها و دغدغه‌های بسیجیان را بشنوند، گفت: جوان بسیجی که تنها برای رضای خداوند در روستایی دور افتاده‌ در حال کار جهادی و خدمت رسانی است، کاری که وظیفه مسئول مربوطه آن منطقه است را انجام می‌دهد، اما حالا که او به صورت جهادی وارد این عرصه شده، مسئولان نیز باید از این جوانان حمایت کنند و همراه او باشند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در طول دو سال گذشته پس از شیوع کرونا، اظهار داشت: اجرای ۱۲۵۰ پروژه در سطح استان با هزینه‌ای بالغ ۹۰ میلیارد تومان و اهدا ۱۴۵۰ بسته جهیزیه به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد تومان به خانواده‌های کم برخوردار تنها گوشه‌ای از خدمات جوانان این استان در دو سال گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی افزود: امروز باید به جهانیان نشان دهیم که این کشور چه جوانان و نیروهای بی‌نظیری دارد که تنها برای رضای خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم، با تمام وجود به میدان آمده‌اند، جوانانی که همانند آنها را در سطح دنیا نخواهیم دید.

در پایان این مراسم با رمز یا امام حسن عسکری(ع)، ۷ هزار نیروی بسیجی به مدت یک هفته در قالب ۷۰۰ گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha